Chtěl bych se zeptat jak máte otočený brzdový vyrovnavač. Mám na mysli ty dva plocháčky, mezi kterými jsou kladky s brzdovými lanky. V servisní příručce a i na spoustě Hadimršek co jsem viděl je vyrovnávač otočen delším ramenem k lanku zadních brzd, které je delší a tedy se asi i více ,,propíná,,. Na mém autě ho ale kdysi kdosi otočil delším ramenem k lanku předních kol. Když jsem ho otočil tak jak je to v příručce, tedy delším ramenem k zadním lankům, zdálo se mi že to brzdí hůře. Zadní kola sice šla občas smykem, ale celková brzdná dráha se mi zdála delší. Když jsem ho vrátil tak jak to udělel předchozí majitel, tedy delším ramenem k předním lankům, zadní kola už jsem sice nedostal do smyku, ale Tatra šla při intenzivním brzdění více na předek a zastavila na kratší dráze. Jaké zkušenosti s tím máte vy ?